DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

schade team

Technický popisy
Škoda Felicia-1.3MPI / 40kW
Provedení: LX, LX special
Typ motoru: zážehový řadový čtyřválec uložený napříč před přední hnanou nápravou
Obsah: 1289 cm3
Max výkon / při otáčkách: 40 kW / 4500
Max točivý moment / při otáčkách: 99 Nm / 2500
Rozvod: OHV
Příprava směsi: vícebodové vstřikování
Max rychlost: 151 km/h
Zrychlení z 0 na 100: 15,5 s
Palivo: bezolovnatý benzín oktanové číslo 91
Spotřeba 90/120/město: 4,9 / 7,3 / 8,0
 
Škoda Felicia 1.3MPI / 50kW
Provedení: LX, LX special, GLX
Typ motoru:  zážehový řadový čtyřválec uložený napříč před přední hnanou nápravou
Obsah: 1289 cm3
Max výkon / při otáčkách:  50 kW / 5000
Max točivý moment / při otáčkách: 106 Nm / 2600
Rozvod: OHV
Příprava směsi: vícebodové vstřikování
Max rychlost: 162 km/h
Zrychlení na 100: 13,5 s
Palivo: bezolovnatý benzín oktanové číslo 95
Spotřeba 90/120/město: 5,0 / 7,2 / 8,1
 
Škoda Felicia 1.6MPI / 55kW
Provedení: LX, LX special, GLX
Typ motoru:  zážehový řadový čtyřválec uložený napříč před přední hnanou nápravou
Obsah: 1598 cm3
Max výkon / při otáčkách: 55 kW / 4500
Max točivý moment / při otáčkách: 135 Nm / 3500
Rozvod: OHC
Příprava směsi: vícebodové vstřikování
Max rychlost: 170 km/h
Zrychlení na 100: 12 s
Palivo: bezolovnatý benzín oktanové číslo 95
Spotřeba 90/120/město: 5,4 / 7,7 / 8,8
 
Škoda Felicia 1.9D / 47kW
Provedení: LX, LX special, GLX
Typ motoru: vznětový řadový čtyřválec
Obsah: 1896 cm3
Max výkon / při otáčkách: 47 kW / 4300
Max točivý moment / při otáčkách: 124 Nm / 2500-3200
Rozvod: OHC
Příprava směsi: nepřímé vstřikování
Max rychlost: 156km/h
Zrychlení na 100: 16,5 s
Palivo: nafta
Spotřeba 90/120/město: 4,2 / 6,2 / 6,3
 
Škoda FAVORIT 115 S/115 L
Motor čtyřdobý řadový kapalinou chlazený zážehový čtyřválec s ventily v hlavě válců (OHV), karburátor PIERBURG 2 E3.     zdvihový objem válců  - 1137 cm3
    stupeň komprese - 8,8
    čistý výkon - 38 kW
    vrtání - 75,5 mm
    zdvih 63,5 mm Pro motor výrobce doporučoval používat svíčky PAL Super G7Y (stejně jako pro motor 135), předstih zážehu 5ą2 se naopak shoduje s motory 136. Motor 115 měl jako
doporučené palivo benzín s oktanovým číslem 90 (olovnatý i bezolovnatý). Stálý převod je 0,24. Jízdní vlastnosti     nejvyšší rychlost 140 km/h
    udávaná spotřeba paliva
        5,8 při 90 km/h
        7,6 při 120 km/h
        8,2 v městském cyklu
    jízdní dosah při 90 km/h asi 800 km Při jízdě vozem bez chladiče oleje a při jízdě do táhlého stoupání se nedoporučovalo dlouhodě překračovat otáčky 3500/min, resp. rychlosti převodových stupňů 1.-25, 2.-45, 3.-61.
Pro motory 135 a 136 jsou doporučené max. rychlosti o něco vyšší. Hmotnosti 115S (115L)     vlastní - 773 (778) kg
    pohotovostní - 835 (840) kg
    užitečný náklad - 450 kg
    celková - 1285 (1290) kg
    max. hmotnost brzděného přívěsu - 600 kg Ostatní   Vůz byl vybaven 13" ráfky s plášťem rozměru 145 R 13. Na identifikačním štítku na karosérii byl rozpoznatelný kódem, začínajícím TMBAAA, který pokračoval buď číslem 1
(verze Standard) nebo 2 (verze Lux). Verze 115S se zdá být co nejvíce zjednodušenou variantou. Zadní dveře postrádaly popelníky a stahovací okna, přístrojová deska obsahovala
pouze rychloměr a kontrolky. Zajímavostí je, že zde není kontrolka indikující rozsvícená parkovací světla a ukazetele teploty chladící kapaliny a stavu nádrže jsou v ležaté poloze.
Přístrojová deska vozu 115L je již shodná s typy 135L a 136L. Vnitřní zpětné zrcátko varianty 115S postrádalo přepínač den/noc (mě osobně by to asi nevadilo, když tak o tom přemýšlím, použil jsem ho snad jen jednou). Další údaje se
shodují s ostatnímy modely, alespoň podle příručky jsem žádné jiné odlišnosti nenašel. Zvláštnosti mé příručky Ačkoliv se jedná o vydání I. - 1988, je v ní uváděno, že je určena pro vozy 115, 135, 136, 135 LS, 136 L a 136 LS. Mě docela překvapily tři varianty 136 a skutečnost, že již v r.
1988 byl návod určen pro motory 135, které se do Favoritů začaly podle mých informací montovat teprve v roce 1991. Moje informace mohou být ovšem nepřesné. Rovněž strana
INFORMACE PRO VÁS... uvádí pokyny k provozu vozu s katalyzátorem. Opět mám pocit, že katalyzátory se začaly montovat později.
Škoda Garde
Typ značení: 742.12X
Rok výroby: 1981-1984
Motor objem : 1174 cm3
Komprese: 9,5
Výkon  - otáček: 40,5 kW  při 5200
Točivý moment - otáček: 85,5 Nm při 3250
Největší rychlost: 153
Spotřeba paliva: 6,5l při 90 km/h, 9,2l při 120 km/h, 8,9l ve městském provozu
Palivo: olovnatý  benzín BA 95 - super
Hmotnost celková / užitečná: 1265 kg / 400 kg
Převodovka: 4+1
Stálý převod: 4,22
Zadní náprava: vlečená ramena
Vyrobeno kusů: 11 088 
 
Škoda Rapid

  Škoda Rapid 120
Typ značení: 742.12X (12MOOG)
Rok výroby: 1984-85
Motor objem : 1174 cm3
Komprese: 9,5
Výkon  - otáček: 40,5 kW  při 5200
Točivý moment - otáček: 85,5 Nm při 3250
Největší rychlost: 153
Spotřeba paliva: 6,5l při 90 km/h, 9,2l při 120 km/h, 8,9l ve městském provozu
Palivo: olovnatý  benzín BA 95 - super
Hmotnost celková / užitečná: 1240 kg / 400 kg
Převodovka: 4+1 (nebo 5+1)
Stálý převod: 4,22
Zadní náprava: vlečená ramena
Vyrobeno kusů: ??
  Škoda Rapid 130
Typ značení:742.13 (13MOOG)
Rok výroby: 1986-1988
Motor objem : 1289 cm3
Komprese: 9,7
Výkon  - otáček: 43 kW  při 5000
Točivý moment - otáček: 97 Nm při 2850
Největší rychlost: 153
Spotřeba paliva: 5,8l při 90 km/h, 8,2l při 120 km/h, 8,9l ve městském provozu
Palivo: olovnatý  benzín BA 95 - super
Hmotnost celková / užitečná: 1240 kg / 350 kg
Převodovka: 5+1
Stálý převod: 3,90
Zadní náprava: vlečená ramena
Vyrobeno kusů: 10 285
  Škoda Rapid 135
Typ značení: 742.135 (135OOG)
Rok výroby: 1987-1990
Motor objem : 1289 cm3
Komprese: 8,8
Výkon  - otáček: 43 kW  při 5000
Točivý moment - otáček: 94 Nm při 3000
Největší rychlost: 148
Spotřeba paliva: 6,0l při 90 km/h, 8,2l při 120 km/h, 8,9l ve městském provozu
Palivo: olovnatý  (bezolovnatý) benzin BA 90 (BB90) - super (natural)
Hmotnost celková / užitečná: 1240 kg / 350 kg
Převodovka: 5+1
Stálý převod: 3,90
Zadní náprava: vlečená ramena
Vyrobeno kusů: 1 272
  Škoda Rapid 136
Typ značení: 742.136 (136OOG)
Rok výroby: 1987-1990
Motor objem : 1289 cm3
Komprese: 9,7
Výkon  - otáček: 46 kW  při 5000
Točivý moment - otáček: 100 Nm při 3000
Největší rychlost: 156
Spotřeba paliva: 5,7l při 90 km/h, 7,9l při 120 km/h, 8,7l ve městském provozu
Palivo: olovnatý  (bezolovnatý) benzín BA 96 (BB95) - super (natural)
Hmotnost celková / užitečná: 1240 kg / 350 kg
Převodovka: 5+1
Stálý převod: 3,90
Zadní náprava: vlečená ramena
Vyrobeno kusů: 9 708
 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek